Recenze: Spolu jsme dokonalá holka - Ariel Kaplanová

By ANČÉÉZ - 5:14

Ahoj všichni,

vítám vás u dnešního článku, v kterém se konkrétněji podíváme na knihu od Ariel Kaplanové Spolu jsme dokonalá holka :) . Jedná se o Young Adult knihu z produkce Cosmopolis :) .

Anotace : Aphra je vtipná a odvážná. Bethany je k zbláznění krásná. Aphra a Bethany jsou nejlepší kamarádky. Obě potřebují zapracovat na svém sebevědomí. Ale spolu? Spolu dohromady dají jednu dokonalou holku. Až na to, že se obě zakoukaly do jednoho kluka, do Grega, který  shodou okolností plynule ovládá šest řečí - vlastně sedm, pokud počítáte řeč žhavých pohledů... Aphra je přesvědčená, že o ni Greg nestojí, takže když jí napíše v domnění, že si píše s Bethany, rozhodne se kamarádce pomoct. Začne mu jejím jménem odepisovat. Bethany pak vyráží s Gregem na rande. Prostě geniální plán. Co by se mohlo pokazit?

Pokud hledáte milou oddechovou knížku, u které se nebude muset nijak zvlášť přemýšlet, je tohle ta pravá kniha pro vás. Aphra je neskutečně milá hrdinka, která má ovšem svoje psychické problémy. Její největší problém je její sestra.. A nebojte, tím vám neprozradím celou pointu příběhu, vůbec největší problém je ten, že si její sestra nechala udělat plastiku nosu. A Aphra se tím cítí zraněná, možná i trochu podvedená. Své psycholožce vysvětluje, proč se jí to zdá jako nejhorší možný nápad. A do toho je tu Greg. Greg, na kterého myslí každý den, ale nemůže nic říct. Protože Greg je s její nejlepší kamarádkou Bethany. A proč by své nejlepší kamarádce ubližovala??

Kniha plná ironických situací, která vás pohladí po duši... Pravdou je, že možná je pro mladší cílovou skupinu, ale mě bavila... Oblíbila jsem si jak obě hlavní hrdinky, tak celkovou pointu příběhu i rozuzlení.

Takže, jak už jsem řekla, pokud hledáte knihu, u které si odpočinete, je tohle ta pravá pro vás :)

Pokud byste jako vždy chtěli koupí knihy podpořit nakladatele, učiňte tak zde : https://www.grada.cz/spolu-jsme-dokonala-holka-10580/

Za recenzní výtisk mnohokrát děkuji nakladatelství Grada. Tak se uvidíme zase u příštího článku :)