Recenze: Pohlednice z Itálie - Alex Brownová

By ANČÉÉZ - 5:26

Ahoj všichni,

vítám vás u dalšího článku. Tentokrát se podíváme do Itálie s autorkou Alex Brownovou :). Je možné, že na první pohled vás upoutá roztomilá obálka, slečna s kloboukem ,a pohled na itálii. Ale co se skrývá za úžasnou obálkou?

Anotace : Grace má zlomené srdce, starosti s nemocnou matkou a budoucnost vidí černě. to se ale změní, když náhodou objeví dopisy Connie Levinové - mladé Angličanky, která se koncem druhé světové války vypravila za svojí láskou do Itálie. Jak postupně odkrývá její osud, nabývá Grace přesvědčení, že možná i pro ni samotnou ještě existuje zrnko naděje.

Přiznám se hned... Od téhle knihy jsem neměla nijak zvlášť velká očekávání. No a to je možná dobře!! Tahle kniha mě překvapila čím mohla. Naprosto miluju to, jak se minulost proplétá s přítomností. V jednom z pohledů sledujeme náročný život Grace, která nemá úplně skvělého přítele a do toho se musí věčně starat o svoji matku (ať už se jedná o noc nebo den). No a v druhém pohledu sledujeme život Connie, její rodiče, kteří jsou proti jejímu vztahu a později i proti jejímu těhotenství. Connie se ale nehodlá vzdát miminka, které splodila se svojí životní láskou, o kterou přišla v rámci války. Život k ní není milý a chystá jí nástrahu za nástrahou.

No a jak se tyhle dvě roviny propojí? Může vůbec mít tento příběh nějaký šťastný konec? A pokud ano, co nás k němu dovede?

Kniha, kterou nebudete chtít opustit a budete potřebovat vědět, co se děje. Každá stránka vás překvapí a děj plyne rychlostí světla. Pokud si ji přečtete , nebudete litovat. To vám slibuji!!

Pokud budete chtít nákupem podpořit nakladatele, učiňte tak zde : https://www.grada.cz/pohlednice-z-italie-11621/