Recenze: Ať zemře - Sarah Pinborough

By ANČÉÉZ - 6:57

 Ahoj všichni,

vítejte u dnešní recenze knihy Ať zemře od britské autorky Sarah Pinborough. Jedná se o velice zajímavý thriller, který vás upoutá už svojí obálkou.


Anotace: Kdy si začala připadat tak bezvýznamná? Když si pořídili - přestože ho zbožňuje - tenhle velký dům? Nebo potom co zkrachoval její obchod s módou a rozhodli se - Jason v tichosti rozhodl -, že podnikání není nic pro ni? Konec s nákladnými koníčky. Kdy přestala toužit po vzrušení? Kdy se z ní stala dobrá jižanská manželka? Připomněla jí Keisha, čeho všeho se vzdala kvůli tomuhle životu? Proto se cítila v její blízkosti tak nespoutaně? (...) Bude muset počkat, jak se to celé vyvine. Než přijdou první náznaky podzimu, Keisha nepochybně začně nosit elegantní uhlazené šaty a perly - jako dokonalá poddajná ženuška - a Jason se vrátí ke své obvyklé okouzlující sebestřednosti. Keisha je jen malé klopýtnutí, chvilkové rozptýlení. Marcie je odhodlaná udělat vše pro to, aby se jejich manželství vrátilo do zajetých kolejí - koneckonců netoužila snad celý život právě po tomhle?

Kniha začíná momentem, kdy William přivede novou manželku Keishu. Keisha je snědá, hubená a mladá. Úplně něco jiného než bývala Eleanor, která nedávno zemřela. Marcie je od prvotního setkání hodně žárlivá. Bojí se, že Jason ji s Keishou podvede. Ti dva totiž spolu lehce flirtují... Co má ale Keisha doopravdy za lubem?

Marcie je luxusní dámou, která si nechá líbit drahé šaty, šperky a ráda se nechá rozmazlovat :). Keisha, ta jde vyloženě po penězích.. Nemají to ale nakonec docela společné?

Tato kniha byla mým prvním setkáním s autorkou. Nechápu, že mě její tvorba minula, jelikož vím, že se o autorčiných knihách mluví opravdu hodně. Přiznám se, tady mě kniha hodně zaujala obálkou, a až po tom jsem koukala na anotaci :). 

Musím se přiznat, že Marcie mi zpočátku nebyla úplně sympatická. Působila na mě hodně žárlivě a přišlo mi, že některé situace vede do extrémů. Postupem času, kdy se příběh více a více rozvíjel, jsem jí začala rozumět a docela jsem si ji oblíbila. Oproti tomu Keisha mi tedy lezla na nervy :D. Na té bylo vyloženě vidět to znechucení a touha po penězích Williama... Od začátku. 

V příběhu mě ale nejvíc překvapil Jason, to, co se dělo na konci knihy, jsem sledovala s otevřenou pusou. Vůbec bych to do něj neřekla a divila jsem se, čeho všeho je ten člověk schopný.

Knihu hltáte neskutečným způsobem a najednou jste na konci. A rozuzlení vás rozseká úplně. Jestli si vás nezískalo nic, tak ten konec vás rozhodně dostane. Připadá mi možná i trošku otevřený... Autorka by klidně mohla pokračovat druhým dílem a ještě nás hodně překvapit.

Četli jste buď tuto knihu, nebo něco od autorky? Podělte se o své názory do komentářů :).

Pokud byste chtěli nakladatele podpořit nákupem knihy, učiňte tak zde: https://www.grada.cz/at-zemre-11212/

Za recenzní výtisk mnohokrát děkuji nakladatelství Grada.

Budu se těšit u dalšího článku,

Vaše Ančéés.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů