Unboxing knih 1

By ANČÉÉZ - 8:51

Nazdárek lidi,

jelikož jsem velkým milovníkem knih a moje sbírka obsahuje přes 120 knih, musím Vám jistě ukázat i své nové přírůstky :) .
S mamkou jsme dnes vyrazili do knihkupectví a samozřejmě něco odnesli.
U nás v knihkupectví se ještě stále balí knihy do balícího papíru, takže jsem to lehce pojala jako unboxing a ukážu Vám co se v balíku skrývá.


Knihy jsou v roztomilém jarním obalu, že? :)


Jak vidíte skrývá se tam Lenka Požárová a Robert Bryndza. A jelikož ani s jedním autorem nemám dřívější zkušenosti, nebo-li nemám od nich žádnou knihu, jsem velmi zvědavá jaké tyhle dvě budou.


Detailní fotka knih - Do posledního dechu a Rozmačkané ego se slaninou. Pokud jste nějakou z těchto knih četli, dejte mi vědět jestli se Vám líbili a co se Vám na nich líbilo. Budu neskutečně ráda za všechny postřehy.

Tak Čágo bélo šílenci,

Ančéés.

  • Share:

You Might Also Like

2 komentářů

  1. Moc pěkné nové kousky :) Zaujaly mě obě knihy :) Přeji hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky se na ně neskutečně teším :) určitě dám vědět jak dopadnou až dočtu Ženy v okně :)

      Vymazat