Džínový maniak

By ANČÉÉZ - 13:59

Nazdárek lidi,

tak jo, řekněte mi prosím , že v tom nejsem sama. Jsem tu jediný blázen do kalhot a džínů? Přísahám , že jich mám asi 30 :D .
Džíny s vysokým pasem, s nízkým, elegantní kalhoty, basic, šílené a roztrhané. A každé se mi hodí k něčemu jinému.
A i když vím , že jich vlastním hromadu, tak stále objednávám další, protože se mi prostě něčím zalíbí a já je chcu. Hahaha vtipné.
Pak se snažím to ještě zrušit, dozvím se, že balík zabalen a tak zaplatím další kalhoty, a říkám si, že jsem totální, absolutní magor, a že to nemůžu unosit. No hádejte co, já kalhoty můžu střídat vážně klidně každý den v měsíci :D .
Říkala sem si, že jako příklad vám sem dám pár fotek co vlastně vlastním :).


Tohle jsou snad moje nejnovější džíny, černé s cákancema - high waisted, takže se neskutečně dobře nosí a nohy v nich vypadají absolutně perfektně :)


Klasika roztrhané gatě, modré , tyhle mám z http://yesstyle.com/ a velikost L je dost natěsno, doufám, že do nich trošku ještě zhubnu a budou fajn.


Pomalované kalhoty z jedné facebookové stránky, neskutečně perfektní, příjemné. Jsou to tedy bokovky, ale natáhnou se, a hrozně dobře se nosí.


Klasika černé high-waisted džíny. Tyhle jsou z bershky a hodí se uplně ke každému oblečení :)


Tohle jsou jegginy z f and f :) . Stáli asi 300 Kč a hodí se ke všemu, protože mají takovou neutrální barvu, nosím je moc ráda.


Perličkové kalhoty. Letošní hit a já je musela mít taky. Sehnala jsem je v jednom místním menším obchůdku. Jsou to bokovky ale nosí se suprově a velmi dobře se kombinují.

Tohle je sice minimum , ale ukázala sem Vám mé nejoblíbenější kousky. Doufám, že se vám článek líbil a kdybyste měli jakéko-li dotazy nebojte se mi napsat sem do komentářů.

Čágo bélo šílenci,

Ančéés.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů