Unboxing nehtových potřeb 1

By ANČÉÉZ - 7:44

Nazdárek lidi,

co kdyby jsme si dneska rozbalili další balíček? Jelikož jsem sundala gelové nehty vytvářím si teď gel lak. V první řadě mě na něm baví, že prostě jen zapékám v lampě a nemusím čekat 15-20 minut než mi lak zaschne. Mám na tohle málo trpělivosti, takže se mi u klasických laků stávalo, že jsem si ho okamžitě odřela, a pak neměla náladu to spravovat. Objednávala jsem z https://www.starnails.cz/ . Pojďme se tedy konečně mrknout do balíku.


Jak vidíte je to obrovská krabice, v které se schovává pár úžasných nehtových potřeb.


Krabice je celá vystlaná letáky a nic nevyteklo ani se nerozbilo, takže velké plus. A teď už ke konkrétním věcem.


Nálepky na nehty jsem dostala od e-shopu dárek a ještě uvidím jestli je někdy využiju. Je to každopádně neskutečně milé a moc mě to potěšilo. 
Malý "lak" je kyselený primer, díky kterému gel lak na nehet skvěle přilne a musím říct opravdu funguje a lak mi drží mnohem lépe než předtím. Je ho potřeba ale nechat pořádně proschnout.
Poslední věcí na této fotce je magnet na cat eye laky. Pořídila jsem si jeden z aliexpressu a doufám , že každým dnem dojde, takže sem potřebovala i tenhle magnet.


Nějakým způsobem musím gel lak odstraňovat, takže sem si pořídila 1000 ml tohohle acetonu s vůní jahod. Upřímně stejně je to hrozný smrad :D , až vyzkouším dám vám vědět jestli jde lak sundávat dobře.


Klasika. Spoustu, spoustu buničiny. Je mnohem lepší při odstraňování gel laku, i výpotku , protože nezanechává "bordel" jako třeba vatové tampónky. Takže sem prostě udělala zásobu, když už sem objednávala :D .


Poslední věcí je 1000 ml cleaneru, kterým se odstraňuje výpotek z gel laku. Dopoužívám teď jiný a jak ho vyzkouším dám vědět jaký je.

Celkově jsem byla s objednávkou z tohoto e-shopu velmi spokojená. Přišla neskutečně rychle a z věcí jsem nadšená. Takže se tam určitě mrkněte , objednejte a dejte vědět jak jste spokojení.

Čágo bélo šílenci,

Ančéés.


  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů