Můj oblíbený e-shop s kávou

By ANČÉÉZ - 14:26

Dnes bych Vám ráda představila svůj oblíbený e-shop s kávou.

Kávu vždy vybírám z výběrových pražíren, a celkově se v kávě dost vyžívám. Ať už jde o můj Lelit espresso pákový kávovar, nebo kávu, kterou v něm používám.

Jelikož mám kávy opravdu velkou spotřebu, e-shopů sem vyzkoušela velké množství. Zkoušela jsem jak dražší kávu, tak levnější. Ale našla jsem se zhruba ve střední třídě cen. Člověk nechce utratit za kilo kávy tisíce, a přitom by rád kvalitu. A ta se hledá těžko při takovém množství stránek.

http://kavaprazena.cz/



Kávy se pohybují okolo 450-600 kč za 1 kg. Kupuji vždy 100% arabiku, jelikož je nejkvalitnější a nejchutnější. Kávu piji převážně jako cappuccino, takže obvykle hledám výraznější, sladší chutě káv. Vyžívám se v čokoládových a ovocných tónech, ale každá je něčím zajímavá.



Budu velmi ráda, když se na tento e-shop podíváte a případně nakoupíte. Tato pražírna je rodinný podnik, a já jsem s ní velmi spokojená. Navíc mají při odběru většího množství poštovné zdarma, což je při mých nákupech 3-4 kg velmi výhodné :) .

Tak se tu zatím mějte,

čágo bélo šílenci.

Ančéés.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů