Gel lak Charlie nail's odstín CJ017

By ANČÉÉZ - 8:22

Nazdárek u dnešního článku :)

Dneska jsem vytvářela nehty mojí mámě. Máma je taková, že má ráda klasiku, buď červený lak na nehty, nebo nějaké pudrově růžové nehty. Žádným nail artem ani ničím podobným ji neuchvátíte. Takže nečekejte žádný zázrak. Nicméně jsem se konečně naučila pořádně dělat gel lak tak aby držel, a proto bych Vám ráda ukázala moji práci, produkty a výsledné nehty.

Jelikož jsem si kupovala sadu, kde je uv lampa lak se vytvrzuje déle než by se vytvrzovala v led lampě. Trošku mě teď mrzí, že sem si nesehnala jinou :). Upřímně značka Charlie nails mě nijak neuchvátila a výdrž jejich gel laků je okolo 7 dnů. Mohlo by to být lepší. Barvičky mají ale moc pěkné, lahvičky mají 15 ml a cena okolo 148 Kč. No, že by za tu cenu stáli říci nemohu, ale vyzkoušejte, třeba dělám něco špatně a jsem nešika, kdo ví :D .




Nejdůležitější na tom, ale je , že mě baví si s prácí vyhrát, a dělat věci pořádně. Začínám tím, že nehet zbrousím bruskou na nehty. Je potřeba je dokonale zmatnit, aby na nich lak dobře držel.
Dále přichází na řadu výrobek, díky kterému mi Base coat dokonale přilne k nehtu, BASIC LOTION od Expa nails. Tím nehet očistím, a poté nanáším Base coat od Charlie nail's. Ten zapékám dvě minutky v uv lampě. Setřu výpotek Cleanserem, a mohu nanášet barvu. Lak nanáším ve dvou vrstvách, aby výsledná barva byla výrazná. Každou vrstvu laku zapékám minutu. Poté nanesu top coat od Charlie nail's a ten zase zapékám dvě minuty. Konečným krokem je to, že setřu výpotek co se vytvořil z top coatu.


Jelikož nehtová kůžička dostává zabrat vyživuji ji olejíčkem na nehty. Já osobně používám olejček z Expa nails s jahodovou vůní. A musím říct, že ho miluju. Nejen, že nehty po něm krásně voní, ale vážně funguje.


No a teď to nejdůležitější. Zde je výsledek nehtů.


Já doufám, že se Vám tahle klasika líbí minimálně tak jako mě. Nemohla jsem si s nimi až tak vyhrát, ale myslím si, že vypadají skvěle. A hlavně, tohle jsou máminy přírodní nehty. Myslím si, že je má nádherně dlouhé, a práce je tak o moc snažší :). 

Dejte vědět co na ně říkáte. Budu ráda za každý komentář.

Čágo bélo šílenci,

Ančéés.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů