Recenze : Její třešničky - Penelope Bloom

By ANČÉÉZ - 5:44

Ahoj všichni,

vítám vás u dnešního článku, ve kterém bych vám velmi ráda představila knihu Její třešničky, která lehce navazuje na knihu Jeho banán :). Jedná se o krátký "erotický" román. Důvod proč slovo erotický dávám do uvozovek je,že to není priorita knihy, tak jako třeba u Božského bastarda.

Anotace : Jak jsem potkala Williama? Přišel ke mě do pekárny, koupil si třešňový koláč, ukradl květiny - pořád netuším co s nimi chtěl dělat - a nechal mi svou vizitku. Než vám řeknu, jak jsem s ní naložila, měla bych něco vyjasnit: William mi vstoupil do života v ten nejhorší možný okamžik. Pekařství před krachem a můj vlezlý bývalý mi odmítal dát pokoj. A jen tak mimochodem jsem byla v pětadvacetii panna, což mi mí přátelé neustále předhazovali. Vyřešit poslední z mých problémů s Williamovou pomocí by bylo jako zabít mouchu kladivem - přehnané, ale úžasné. William byl neuvěřitelně přitažlivý - byl sexy přesně tím způsobem, který ženské nutí dělat pitomé věci - a já kvůli němu myslela na úplné šílenosti. Napadlo mě , že kdyby ji zabil William se svými nemožně vypracovanými svaly, té mouše by to ani nevadilo, a já na tom byla stejně. A tak jsem mu zavolala. Asi jsem tušila, že to není dobrý nápad. Možná jsem se řítila vstříc katastrofě. Věděla jsem, že si koleduju o potíže, když se do telefonu zasmál tím svým hlubokým sexy hlasem a řekl: ,,Měl bych chuť na něco sladkého. Nabízíte i donáškovou službu?"

Ráda bych na začátek na rovinu řekla, nečekejte od této knihy žádnou pokrokovou literaturu. Určitě nepatří mezi nejlepší knihy, které jsem kdy četla, ale tak nějak mi včera sedla do noty :). Stránka za stránkou plynula neskutečným způsobem,a já byla najednou na konci. A ano litovala jsem toho... Hlavně proto, že jsem se u knihy neskutečným způsobem nasmála. V knize je specifický humor, který by nemusel sednout každému, ale mě konkrétně sedl.

Oblíbila jsem si veškeré hlavní postavy, ať už se jedná o Williama, sestru Candace, pomocníka Ryana, Natashu nebo Bruce-bratra Williama a samozřejmě jsem měla ráda i naši vypravěčku celého příběhu :).

Co mám na celém příběhu ale úplně nejradši, je prostředí pekárny. Já která miluju sladké a pečivo, jsem si v tomhle prostředí libovala :) .

Pokud hledáte nějakou skvělou oddechovou knížku, určitě by vás tato kniha neměla minout!!

Pokud chcete naklatele podpořit koupí knihy, učiňte tak zde : https://www.knihydobrovsky.cz/kniha/jeji-tresnicky-260108442