Recenze : Růže a čokoláda - Teresa Simonová

By ANČÉÉZ - 14:26

Ahoj všichni, vítám Vás u dnešní recenze na knihu Růže a čokoláda, kterou jsem měla to štěstí a možnost získat od nakladatelství Beta Dobrovský. Tohle nakladatelství mám od srdce ráda a spolupráci s nimi ze srdce zbožňuji.


Anna Keplerová právě v Drážďanech otevřela už druhou čokoládovnu a vydělané peníze investuje do opravy vily, kterou po změně poměrů vrátili jejímu dědečkovi. Nadšeně se pouští i do obnovy zahrady, jejíž legendární růže kdysi daly název celému domu; a v jednom ze záhonů přitom objeví starou krabici se zažloutlými deníky ženy, která žila ve vile před sto lety. Anna však od rodičů ani od dědečka o žádné Emmě nikdy neslyšela...

Teresa Simonová ve svém novém románu opět rozehrává strhující ságu několika generací žen, jejichž životy byly poznamenány převratnými událostmi minulého století. A pokud vás zaujaly Anniny čokoládové pralinky, není nic snažšího, než si je podle receptů na konci knihy připravit doma ...

Upřímně , na rovinu... Já tuhle knihu MILUJU!!! Mám ráda knihy, kde se mluví o dobrém jídle, a zároveň má ta kniha děj. Co se mi strašně líbí, je to jak se historie prolíná s přítomností. To mám hrozně ráda, a vždy mě to dokáže příjemně překvapit. Hlavní hrdinka je zcela okouzlující osobnost, která vás dostane.Chvílemi ji budete litovat, chvílemi nechápete její činy.. Celkové rozuzlení knihy mě velmi příjemně překvapilo ... Stejně jako Teresina minulá kniha, je kniha doplněna o výňatky z dopisů, zápisky z deníků, které velmi příjemně doplňují kontext příběhu.

Co Vás může na začátku chvílemi mást je velký počet osob, které se v příběhu vyskytují. Na dalších stránkách se Vám ale rozvíjí celá rodinná linie a vše Vám začne dávat dokonalý smysl. Já jsem velice příjemně překvapená , a pokud od Teresy vyjde další kniha, vím, že mě nemine.

Doufám, že se Vám dnešní recenze líbila, a že se uvidíme u dalšího článku, a že na mě nezanevřete.

Ještě jednou mockrát děkuji za poskytnutí recenzního výtisku nakladatelství BETA DOBROVSKÝ. Pokud byste je chtěli podpořit koupí knihy, zavítejte zde: https://www.nakladatelstvibeta.cz/eshop-ruze-a-cokolada.html

Moc děkuji, že jste to se mnou dnes vydrželi.

Čágo bélo šílenci,

Ančéés.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů