Recenze: Prokleté oči - Kateřina Maruchničová

By ANČÉÉZ - 4:33

Ahoj všichni, vítám Vás u nového článku a nové recenze, tentokrát na knihu Katky Maruchničové Prokleté oči.

Natálie právě opouští dětský domov, kde po tragické smrti rodičů strávila několik smutných let. Odhodlaná začít nový život sní o nádherné budoucnosti, přestože neví, co jí přinese osud. A ten pro ni má zvláštní dar v podobě magické knihy.... Mladá dívka odhaluje její tajemství a současně poznává charismatického Patrika, lovce ženských srdcí s hudebním nadáním, jenž ji učaroval svýma uhrančivýma, prokletýma očima. Natálie se jím cítí velmi přitahována, zároveň však začíná pociťovat vlastní vnitřní sílu a poznává moc, jakou mají lidské myšlenky. Vnímá, že ji Patrik zvláštním způsobem krade energii, přesto však neodolá a podlehne jeho kouzlu, Poznává taje vášnivého a nespoutaného sexu, jaký dosud nikdy nezažila. Patrik je také jejím hudebním guru a Natálie díky němu pochopí, k čemu byla zrozena - má lidem rozdávat lásku a krásu prostřednictvím melodií a tónů. Avšak dřív, než se přiblíží ke splnění svého snu, musí čelit zradě a bojovat nejen o svůj život. 

Kniha se ke mě dostala stejným způsobem, jako ta minulá. Poslala mi ji sama Katka :) . Oproti první knize vidím plusy. Ačkoliv je stejně stránkově obsáhlá, konečně trošku poznáváme život hlavní hrdinky. Co je pro mě u téhle knihy absolutně největší mínus, jsou nedotáhnuté scény. Kolikrát byste čekali scénu nabitou akcí a autorka ji rázně usekne a zkrátí. To mě mrzelo a kazilo mi to dojem celkové knihy. Co se mi moc líbí je nápad s knihou a prokletými zápisy v ní.. V knize se objevují náznaky magie a zároveň to není přehnané. Patrik pro mě byl zvláštním zjevem a ne uplně pro mě sympatickou postavou..  Ale to už je zase můj osobní problém. Co mi taky trošku kazí dojem je ne uplně dotáhnutá obálka, která mě až tolik ke knize neláká...

Celkově knihu hodnotím 3,5 * z 5.

Pokud jste tuto knihu četli, budu moc ráda, když mi řeknete své osobní postřehy a názory :) . Díky za pozornost a doufám, že se uvidíme u dalšího článku nebo videa :)

Vaše Ančéés!

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů