Chlapec s kamínky - Sophie Loubiére

By ANČÉÉZ - 14:25

Ahoj všichni,

dneska bych se s vámi ráda podívala na knihu Chlapec s kamínky. O francouzské autorce Sophie Loubiére sem slyšela vůbec poprvé.

Knihu jsem četla ve čtečce a bylo to smlsnutí na jedno odpoledne. Má totiž pouze 308 stránek. Stránky ubíhaly, jelikož mě velice zajímalo, jak příběh dopadne.

Tato kniha pojednává o starší paní Else Préauové. Ta žije ve svém malém domečku a jelikož v podstatě nemá co dělat, tak pozoruje sousedy z vedlejšího domu. Všimne si ale, že něco není v pořádku... Po zahradě totiž pobíhají dvě zdravé děti a vedle v rohu u stromu sedí ušpiněný chlapec a hraje si s kamínky. Rozjede proto pátrání co je chlapec zač, a proč mají rodiče důvod týrat malého chlapce.


Zdroj fotky : antikalfa.cz


Na knize se mi velmi líbilo, že vyprávění bylo prokládané dopisy Elsy, většinou různými stížnostmi na různé osoby.. Celkově to pěkně doplňovalo příběh ... 

Kromě Elsy se tam také objevuje často její syn Martin a její vnuk Bastien. Příběh má mnoho spletitých částí, ale nebojte se nezamotáte se v něm. Jazyk je spisovný, postavy mě jsou sympatické a celkově je kniha velmi bravurně zpracována. Konec byl možná až v celku hodně uspěchaný ale i tak se mi kniha velmi líbila.

Proto jí hodnotím 4 * z 5. Budu ráda, když mi sem do komentářů napíšete vaše názory a třeba zde rozjedeme nějakou diskuzi na tuto knihu, ráda si o ní s vámi popovídám.

Tak čágo bélo šílenci,

Ančéés.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů