Balíček - Sebastian Fitzek

By ANČÉÉZ - 4:55

Ahoj všichni,
dnes bych se s Vámi ráda podělila o knihu Balíček. O Sebastianovi jsem toho slyšela opravdu hodně, ale stále jsem nenašla tak nějak odvahu nějakou jeho knihu vyzkoušet. Pak se ale díky Megaknihám ke mě dostala tahle, jelikož jsem ji získala jako recenzní výtisk.



Knihu jsem četla asi dva dny, a to jen proto, že jsem neměla moc času a byla jsem v práci, jinak by to bylo i rychleji.

Kniha byla velice čtivá, napínavá, kapitoly úderné, zajímavé. Nakonec se to všechno vyvinulo jinak než by mě kdy napadlo. Ale to je právě umění autora, umí Vás dokonale zmást. Což mě velice bavilo.

Musím to vidět. Tu prázdnou kůlnu. Pouze skutečnost, že všechno viděl i Salim, zabránila tomu, aby o svém rozumu nepochybovala úplně. ,,Chci za svým mužem. Jsem svědkyně!" Phillip se k ní otočil. Právě se chystal zavolat ,,Emmo!" , s intonací, kterou rodiče kárají své neposedné děti, pak ale jen pokrčil rameny a na neviditelné znamení nechala policistka Emmu projít.



Emma se bojí takzvaného Holiče. Muže, který zabíjí své oběti a přitom jim vždy oholí hlavu. Emma je jediná, která útok Holiče přežila. Dost se ale liší od obvyklých obětí, Holič totiž zabíjí prostitutky a Emma je vážená psychiatrička. Všichni okolo ní mají pochybnosti, zda ji Holič opravdu napadl, má totiž narušenou psychiku.. Emma je neustále zavřená doma. Jednoho dne u ní zazvoní pošťák Salim. Veze jí veškeré balíčky. Poprosí ji také jestli přebere balík pro A. Palandta. Balík pro muže, o kterém Emma nikdy neslyšela. A během několika hodin, se jí život obrátí vzhůru nohama.



Velice napínavý thriller, který Vás od začátku nepustí. Já ho velice doporučuji a doufám, že od Sebastiana Fitzeka vyjde knih více :).

Této knize naděluji 4,5 hvězdiček z 5.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů