Unboxing knih 2

By ANČÉÉZ - 13:04

Nazdárek,

nějakou štastnou náhodičkou závislák zase zavítal do knihkupectví. No a hádejte co, neodešla sem z prázdnou a co je nejvtipnější , já tam za týden zašla hned dvakrát, takže dvoje úlovky. Tak sem si řekla, že Vám to sem shrnu do jednoho unboxingu a doufám, že se pokocháte novými knihami.



Tak jo ukrývají se tam celkem tři knížky, jste napjatí co sem vybrala ? :)



První obrázek stále skrývá tajemství, ale u druhého už vidíte první knížku, kterou je Blackout, druhá je stále schovaná :P



Medvědín vypadá na lehce romantickou knížku se zápletkou, jsem zvědavá co se z toho vlastně vyklube, protože podle anotace tahle kniha skýtá mnohá tajemství. Ale strašně se na ni těším.
Bílá těla, podle anotace poutavý příběh, přesně takový jaké já čtu. Pořádný thriller! Takže doufám, že nezklame :D .
Blackout, knížka u které si říkám co kdyby se to vážně stalo? A jaká bude hlavní pointa tohohle napínavého příběhu?

Dejte mi v komentářích vědět jestli se Vám některá z knih líbí, máte ji doma , četli jste ji nebo se na ni chystáte. Sem zvědavá a přístupná všem názorům.
Jinak se můžete brzy těšit na recenzi knihy Žena v okně. A řeknu Vám jenom na okraj, tahle kniha mě dostala.

Tak se zatím mějte :P

Čágo bélo šílenči,

Ančéés.


  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů