Recenze láhve z Econea :)

By ANČÉÉZ - 2:55

 Ahoj všichni,

moc vás vítám u dnešního článku, kde se budeme věnovat láhvi z e-shopu Econea :) Jedná se konkrétně o tuto láhev https://www.econea.cz/equa-mismatch-0-75-l-white/ a já bych vám moc ráda přiblížila plusy i mínusy této láhve :)




Největší výhodu této láhve vidím v tom, že člověk si dochutí vodu, čím je libo.. Já jsem si do vody přidávala různé druhy ovoce, pomeranč, citrón, jahody, maliny ( cokoliv co bylo zrovna doma ). Takže pro lidi, kteří neradi pijí čistou vodu, mají problém s dodržováním pitného režimu , a celkově vodu nepijí a neumí pít (protože pijí sladké limonády balené v pet lahvích), je tato láhev velkým přínosem. Člověk zároveň chrání přírodu (láhev je ze skla), nekupuje pet láhve ve velkém a zároveň je schopný lépe dodržovat pitný režim.


Dalším velkým plusem je pro mě absolutně úžasný, elegantní desing láhve. Není přeplácaná, zlatý vršek upoutá pozornost a hodí se ke všemu, co si na sebe člověk obleče.

Jako opravdu velké mínus vidím hmotnost láhve.. Osobně si myslím, že se člověku nechce tahat těžkou láhev v kabelce, když může mít při ruce malou ( ne tak těžkou lahev ) z plastu.. 


Osobně si myslím, že od doby co tuto láhev vlastním piji mnohem více vody a pije se mi snáz. Tím jak vidím hladinu v láhvi a kolik už jsem jí od rána a během dne vypila, jsem schopná jí vypít mnohem víc, a tím pádem se cítím celkově líp. Nemám bolesti hlavy a ještě je velká zábava vymýšlet, co do lahve hodím tentokrát :).

Za tuto láhev mnohokrát děkuji e-shopu Econea, který mi ji poslal k recenzi. Vím, že mi článek celkově dost trval, ale nechávala jsem si hlavou projít to, jak moc mi tahle láhev změnila život :) .

Takže já s klidným srdcem všem doporučuji, a na tu tíhu v kabelce, si my holky taky časem zvykneme :D , takže naběhněte na Econeu a vykupte jim tam tyto skvělé ekologické láhve :) .

Mějte se moc hezky,

Vaše Ančéés <3


  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů