Recenze : Mezi dvěma - Kateřina Maruchničová

By ANČÉÉZ - 5:22

Ahoj všichni, dnes bych vás tady moc ráda přivítala u recenze útlé knížečky od Katky Maruchničové :) . Přišlo mi tématické udělat fotku venku, vzhledem k anotaci příběhu, tak snad se Vám aspoň trošku líbí :).

Anotace: Nikola, zasněná, ale i ambiciózní dívka, žije v naprosto odlišném světě, než většina ostatních. Mnoho lidí ji považuje za zvláštní. Ve srubu na okraji lesa prožila s rodiči láskyplné dětství. Avšak hrdinka touží vytvářet něco krásného, a jejím snem je stát se módní návrhářkou. Bohužel však po studiích práci snů nenachází, a její soukromí také stagnuje. Má sice milovaného děděčka, který rozumí každému jejímu slovu a kamaráda Tomáše, ale dívce stále něco schází... Právě tehdy zasáhne osud - Nikola potkává Ondřeje. Stačí pár pohledů a přeskočí jiskra. Zažívá s mladíkem žhavá milostná vzplanutí v tajných lesních zákoutích, avšak nic netrvá napořád. Ondřej musí odjet a Nikola, omámená vidinou vzrušujícího života ve velkoměstě, odjíždí s ním. Její život se konečně rozbíhá. Štěstí, vysněného muže i práci má téměř na dosah. Jenže přichází krutá osudová rána, která zamíchá kartami.

K této knize jsem přišla vlastně úplnou náhodou :) . Paní autorka mě začala sledovat, já shlédla její profil, tak jak to dělávám a zjistila jsem, že napsala 3 knihy :) . Paní autorce jsem zprávou děkovala, že mě moc těší, že mě sleduje, jelikož si toho moc vážím. Začaly jsme si psát, a já jí řekla, že si časem třeba nějakou její knihu přečtu. K mému překvapení se Katka nabídla, že mi všechny své knihy zašle k recenzi. No kdo by neměl radost, že ? :)

K recenzi samotné knihy.. Jak už jsem Katce psala, já mám ráda, když sleduji rozvoj postav v průběhu příběhu. Tahle kniha jelikož není moc obsáhlá, je na mě poměrně dost uspěchaná. Ráda bych pozorovala dětství, vývoj osobnosti Nikoly a následné osudové setkání bych také více rozvinula :) . Chápu ideu autorky, která mi řekla, že chtěla utvořit knihu do kabelky, pro ženy co si budou chtít něco přečíst , potěšit se, na cestách :) . Mě bohužel ale v příběhu chybělo mnoho linií... Nápad a příběh sám o sobě se mi moc líbil. Já si jenom bohužel nedokázala natolik živě představit postavy, jako u jiných knih.

Tímto chci moc poděkovat autorce za recenzní výtisk a za knihy :) .

Hvězdičky ubírám za nerozvinutou linii příběhu :)

3,5 * z 5.