Papírová srdce - Claire Contreras

By ANČÉÉZ - 5:12

Ahoj všichni,

dnes bych se s Vámi velmi ráda podělila o knihu Papírová srdce od Claire Contreras.



Kniha pojednává o hlavní hrdince Mie a klukovi Jensenovi. Ten se ve svém životě dopustí chyby a bojí se, že Miu nadobro ztratí. Miluje ji ale natolik, že je schopný udělat cokoliv, aby ji získal zpět.. A proto překonává veškeré nástrahy, které mu život nachystá. Jak už to tak bývá rodiče Mii Jensena uplně neschvalují, jelikož není nejbohatší a táta ho považuje za ''pankáče'' s motorkou. Postupně jsou ale i oni schopni změnit názor. V knize se taky setkáte s bratrem Mii Robertem, nejlepší přítelkyní Estelle a Oliverem ( manžel Estelle ).



Tahle kniha je velmi odpočinková a doporučuji ji lidem, kteří mají rádi romantické knížky. Tahle knížka je totiž sladká jako med. Dle mého je velmi , velmi předvídatelná, a děj této knihy Vám dojde už v půlce knížky. To ale neznamená, že autorka nemá zajímavý styl psaní...
Velice se mi líbí nápad zařadit do knihy novinové sloupky Jensena, knihu to oživí, jelikož celá kniha je psána především z pohledu Mii. Má velká písmena, takže se čte velmi rychle a je takovým pohodovým kouskem mé knihovny.


Obsahem má 382 stran a 39 kapitol + 2 epilogy - jeden z pohledu Jensena a jeden z pohledu Mii.
Pokud si chcete odpočinout, tak Vám tuto knihu velmi doporučuji. Pro mě nezískává více jak 3 * z 5.

Tuto knihu jsem získala od nakladatelství Baronet a velmi ráda bych se jim omluvila, že mi recenze trvala takovou šílenou dobu. V mém životě probíhalo spoustu změn, jak změna stránek, tak ze školy do práce a nečetla jsem absolutně nic. Teď už na to mám ale konečně čas a tak doufám, že se jim i tak tahle recenze bude líbit.

Tak Čágo bélo šílenci,

Ančéés.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů