OOTD 1 - Manžestrové zelené šatky

By ANČÉÉZ - 5:34

Ahoj všichni,

nejsem nějaký zvlášť expert na módu a nosím si vlastně tak nějak co mě napadne. Ráda bych Vám zde ale nějakým způsobem přiblížila můj styl a kousky z Romwe a SHEIN , které sem si opravdu moc oblíbila. Postupem času budu přidávat vícero fotek outfitů co stvořím :)
Dnes sem si na sebe oblíkla tyto krásné manžestrové zelené šatky, které mě naprosto uchvátili, přiznávám zapínání je uděláno dost levně a člověk si s tím musí pohrát aby si to nastavil na svoji velikost, výsledek je ale naprosto perfektní. Šaty vychází cca na 200 kč - já platila clo a dph, takže se mi trošku prodražili, ale naprosto je zbožňuju, no uznejte sami, nevypadají božsky?


Nyní vám rozepíšu jednotlivé kousky :) : Manžestrové šaty - Romwe , Bílé crop top triko - Romwe, dioptrické brýle - FIRMOO.

Jakékoli dotazy k jednotlivým kouskům my můžete směřovat do komentářů.

Tak čágo bélo šílenci,
Ančéés.

  • Share:

You Might Also Like

0 komentářů